lördag 24 maj 2008

Nu kör vi

Härlig dag idag! Tycker alltid det är lika kul när man på en SSU1:a träffar nya glada medlemmar, även de som vart med ett tag blir ett kärt återseende. Jajamen, i Bohuslän växer vi så det knakar, och inte blir det sämre av vår fartfyllda sommarkampanj där vi informerar ungdomar om vilka rättigheter de har på sin arbetsplats.

Jag känner mig förövrigt som en riktig fotbollsfarsa nu när ja kör runt lillbrorsan till alla matcher. Måste erkänna att min fascination för fotboll vart näst intill obefintlig. Men brorsans spring på plan i samband med SSU startade FC-komarkens framgångar får mig att skrika mig hes av glädje.

Annars när det inte är politiken o jobbet som prioriteras är det fram med skolböckerna. Pluggar upp matte b på komvux så till hösten håller vi tummarna för Juridiklinjen i Göteborg, de ska bli grejer det.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Mohamed!
Har du tänkt över Paris?
Håller tummarna för dig på juristlinjen :)

M.H.A sa...

Tja Milli!
Jo visst Paris, jag måste kolla upp det o ja hör av mig snarast.
Tack förresten, hoppas det går i mål nu ;)

Anonym sa...

Jag älsker SSU!!!!!!!!