onsdag 7 november 2007

När det blåser...


Ja nu är det mycket på gång, vet inte riktigt själv hur jag hänger med. SSU, Västsahara, jobbet, kommunen, alla är i mer eller mindre full fart och jag blir glad om jag under en dag enbart har ett möte. Inom SSU är det fartfyllda kampanjer och kurser som är på gång, dessutom planerar vi ett spektakulärt LAN för drygt 100 pers. På jobbet klagar dom på att jag jobbar för lite och lockar med högre lön, hade jag inte sålt så bra så hade jag nog rykt för länge sen. När det gäller min hjärtefråga, Västsahara, så är vi i inledningsfasen i bildandet av ett Västsahara-nätverk. Dessutom åker jag lite kors och tvärs över Bohuslän och håller föredrag om Västsahara och mina upplevelser där. Inom kommunen är det företagsbesök och förhandlingar kring VA i kustzon som står på agendan. Lite senare idag ska jag ha ett möte med kommunalrådet där vi ska försöka få en blocköverskridande överenskommelse kring VA-frågan. Till råga på allt kommer jag snart börja studera på heltid.

Man blir verkligen en mästare på att noggrant planera sin tid. Trots att man har så mycket att göra är det ändå otroligt kul, det gäller att ha ett brinnande intresse som inte slocknar när det blåser lite.

För övrigt måste jag bara säga att Glocalnetlåten är super grym, It's too high, och juste, igår var det min FÖDELSEDAG, wohoo hurra!!

Inga kommentarer: