onsdag 12 mars 2008

Västansvarig

Jag kom hem från en kickass DS utbildning i helgen, fylld av vilja och inspiration att rivstarta verksamheten i såväl Bohuslän som de övriga västdistrikten (Göteborg, Halland, Norra Älvsborg, Södra Älvsborg och Skaraborg). Jag kan nämligen hädanefter titulera mig Västansvarig.

Jag har ett gediget internationellt projekt på gång där vi i Västdistrikten kan driva och uppmärksamma Västsaharafrågan i ett samarbete med Emmaus Björkå. Allt ifrån gemensamma kurser och studiecirklar till konkreta klädinsamlingar, studiebesök och manifestationer ska förhoppningsvis stå på agendan.

2 kommentarer:

Jessica alborg sa...

jag tror du kommer bli en jättebra västansvarig :) jag länkar dig på min blogg ;D

kram jess

M.H.A sa...

Tack Jess! De ska verkligen bli jätte kul att köra igång med Västsamarbetet nu =)
Jag länkar dig oxå!

Kramar, Mohamed